0 kuantiti
Total Price:RM0.00

Apa Kata Pelanggan Kami

Berikut testimonial pelanggan kami. 

Jika anda mempunyai sebarang cadangan, komen membina dan teguran, sila e-mel ke : webmaster@ujanailmu.com.my



On Fri, 17 Jun 2011 11:46:27 +0800, Norhafiza Abu Seman <fisha274@tganu.uitm.edu.my> wrote:

Salam.

Sukacita dimaklumkan bahawa pesanan buku RINDU SEORANG RAFIK (resit no: 8795) telah selamat diterima pada 13 Jun 2011 dalam keadaan baik dan sempurna.

Terima kasih di atas khidmat yang diberikan.

Sekian, Wassalam.


On Thu, 16 Jun 2011 10:52:40 +0800, Syaril Omar <syarilomar@yahoo.com> wrote:

Assalammulaikum En Shukri,

  Alhamdulillah, terima kasih berbanyak.

  Teruskan khidmat mesra pelanggan anda. Sangat memuaskan.

  Sudah diterima.

Sekian wassalam
Syaril Nizam Omar


On Mon, 13 Jun 2011 19:06:40 +0800, <ah_fie1381@yahoo.com> wrote:

Salam,

Books received today.
Thanks a lot!!

Rafeah.


On Mon, 13 Jun 2011 12:39:15 +0800, Wan Norjihan Wan Abdullah <norjihan@yahoo.com> wrote:

Assalamu'alaikum warahmatullah

Tuan Mohd Shukri,

Semoga Allah mengurniakan tuan dengan limpahan rezeki yang berterusan.

Sukacita saya maklumkan bahawa saya telahpun menerima pesanan saya pada hari ini.

Sekian, terima kasih.


Norjihan


On Wed, 08 Jun 2011 11:57:33 +0800, Abdul Ghani Ann <ghani.ann@tm.com.my> wrote:

Assalamualaikum En.Shukri,
Terima kasih atas perkhidmatan pantas yang diberikan di mana buku CTRA KOMSAS telah saya terima pd8/6/2011 jam 11.00hrs
Insyaallah dimasa akan datang saya akan menggunakan perkhidmatan ini lagi bagi pembelian buku lain pula.
 
Wassallam


On Tue, 07 Jun 2011 08:52:07 +0800, Adnan Bin Abd Rahman <aradnan@tm.com.my> wrote:

Assalamulaikum En Shukri,
 
Alhamdulillah saya telah menerima buku-buku “Seuntai Kasih Secebis Harapan” dan “Pantun & Gurindam untuk majlis Rasmi dan Perkahwinan” pada 6/6/2011.
 
Saya membeli buku-buku berkenaan dengan harga yang tertera di bawah.
 
Mudah-mudahan segala usaha tuan bertambah maju dan di berkati Allah SWT.
 
 
Terima kasih


On Fri, 03 Jun 2011 21:21:00 +0800, Al Ghazali Sulaiman <alghazalisulaiman@gmail.com> wrote:

Assalamualaikum warahmatullah.
 
Tuan,
 
Sukacita dimaklumkan bahawa kiriman buku Catatan Latiff Mohidin dan
Sang Pemimpi dengan nombor rujukan 8575 telah selamat diterima. Terima
kasih atas perkhidmatan cemerlang yang ditawarkan. Semoga kita dapat
berurusan lagi kelak.
 
Al Ghazali Sulaiman
alghazalisulaiman@gmail.com


On Mon, 30 May 2011 15:34:51 +0800, Akmal Afandi Azhar <akmalafandiazhar@yahoo.com> wrote:


As salam webmaster Ujana Ilmu,

I have received the books. It is in a great condition. Thank you very much for the fast service. I ordered on Saturday and on Monday it is already on my doorstep! I will surely use the service again for I need certain books in the future.

Thank you kindly,
Akmal Afandi Azhar.


On Fri, 27 May 2011 15:13:20 +0800, KARIMAH NGAH <nkarimah@yahoo.com> wrote:

slm. dh trima buku2 pd 23 hb. jazakallah, semua dlm keaadaan yg baik. sgt gmbira dan bsykur dpt berurusan dgn pihak yg menjaga amanah dgn baik. trma kasih


On Wed, 25 May 2011 23:06:16 +0800, siti faizah Mohd Shafik <homo_globe92@yahoo.com> wrote:

assalamualaikum,
 
Saya nak beritahu bahawa tempahan saya telah pun saya terima petang tadi. bagi saya, saya berpuas hati dengan perkhidmatan Ujanailmu.
 
Terima Kasih.


On Tue, 24 May 2011 01:28:43 +0800, Khaliesah Ismail <khali_87@yahoo.com> wrote:

Assalamualaikum kepada kumpulan Ujanailmu,

Terima kasih atas hantaran buku. InsyaAllah saya akan membuat pembelian buku yang seterusnya selepas saya habis baca buku yang dibeli. Semoga ujanailmu maju dan berkembang.

Yang ikhlas,
Khaliesah bt. Ismail


On Thu, 19 May 2011 14:13:40 +0800, Azura Ahmad Samsudin <aaszura@yahoo.com> wrote:

Assalam,

Perkhidmatan yang terbaik, saya telah menerima buku-buku pembelian saya. Terima kasih.


Salam,
Azura Ahmad Samsudin


On Tue, 26 Apr 2011 10:35:45 +0800, Najah <najjah@yahoo.com> wrote:

Assalamualaikum,
Cuma nak maklumkan, buku-buku yang telah dipesan telah selamat sampai pada 23/4/2010. Sangat cepat, saya macam terima kotak hadiah! terima kasih, keep up the good work :)


On Wed, 20 Apr 2011 16:39:25 +0800, Mohd. Khairudin Md. Mokhtar <khairudin1982@yahoo.com.my> wrote:

Assalamualaikum buat pihak Ujana Ilmu Enterprise.
 
Saya telah menerima buku di bawah ini dengan selamatnya pada hari ini 20 April 2011.
Saya ucapkan berbanyak terima kasih, semoga Ujana Ilmu terus maju selamanya.


On Mon, 14 Jun 2010 14:57:23 +0800, Zaiton Hairul Aman <zaitonha@tm.com.my> wrote:

Assalamualaikum..


Terlebih dahulu ucapan terima kasih kepada pihak Ujanailmu kerna saya
telah pun menerima buku yg dipesan pada hari ini  14hb Jun 2010 (No
resit 7586).  Insyaallah saya kan sentiasa mengikuti perkembangan
andainya saya ingin memesan buku yg lainnya.


Zaiton Hairul Aman

Ipoh


On Thu, 10 Jun 2010 14:26:35 +0800, Nasri Nasir <syaukawi@yahoo.com> wrote:

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, saya baru sahaja menerima buku yang dipesan semalam. Sebelum ini saya hanya 'dengar-dengar' sahaja daripada kawan-kawan bahawa penghantaran Ujana Ilmu cepat. Dan hari ini sememangnya TERBUKTI! Tahniah dan terima kasih.

Wassalam.
Nasri Nasir.


On Wed, 02 Jun 2010 19:54:27 +0800, erman mahmat <ermanmahmat@yahoo.com> wrote:


ASSALAMUALAIKUM WRT

CUMA INGIN MAKLUMKAN BAHAWA PESANAN 4 BUAH BUKU SAYA TELAH SAMPAI. TERIMA KASIH.


On Tue, 01 Jun 2010 19:12:17 +0800, Aidilx <aidilx08@gmail.com> wrote:

Assalamualaikum wbt
 
Untuk makluman pihak tuan, buku-buku yang saya pesan telah selamat sampai.
 
 Pendeta Gua Khayalan
 13 Mei Sebelum Dan Selepas
 Saasatul Ibaad
 Bila Tuhan Berbicara
 Surat-surat Perempuan Johor
 
 
Terima kasih di atas perkhidmatan yang memuaskan. Insya-Allah, akan
berurusan dengan pihak dimasa akan datang.


On Mon, 31 May 2010 11:46:36 +0800, Wee Win Lau <widjet55@gmail.com> wrote:


Hi Shukri,

Just dropping a note to say I've received the books today in good excellent condition. Thanks for the careful packing.


On Tue, 25 May 2010 19:02:32 +0800, Eliyes Ariffin <asian_things@yahoo.com> wrote:

Buku telah diterima dengan pantas sekali. Terima Kasih.



On Tue, 18 May 2010 15:42:12 +0800, aye serulingemas <ayeserulingemas@gmail.com> wrote:


Assalamualaikum.

Untuk makluman tuan, buku Manuskrip Luka Bangsa dan Apa Kau Cari? yang telah saya tempah dari Ujana Ilmu telah selamat saya terima sebentar tadi. Malah, terima kasih yang tak terhingga sekali lagi atas kejujuran tuan dengan mengembalikan kembali baki RM2.00 daripada bayaran buku yang telah saya buat. Tahniah atas perkhidmatan Ujana Ilmu yang cekap dan tepat! Semoga Ujana Ilmu terus maju dalam memartabatkan buku dan ilmu!

Sekian, wassalam.


On Mon, 17 May 2010 14:13:42 +0800, suzila said <suzilasaid@gmail.com> wrote:

Assalamualaikum wbt

AlhamdulilLah buku2 yg saya pesan telah selamat saya terima hari ini.

terima kasih dan tahniah


suzila said


On Fri, 14 May 2010 09:46:05 +0800, Afendi shah <abuhousni@gmail.com> wrote:

Assalamualaikum,

Buku yang ditempah dari ujanailmu.com.my telah sampai pada   13 Mei 2010 menggunakan perkhidmatan  Pos Ekspres  Pos Malaysia.

 Terima kasih,
 
Apendi


On Thu, 13 May 2010 16:53:43 +0800, Abdul Halim, Haryati <HHalim@Talisman-Energy.com> wrote:

Salam,
 
Tuan,
 
Saya telah selamat menerima pesanan saya pada hari ini 13 May 2010.
Terima kasih di atas keberkesanan perkhidmatan pihak tuan.  Sekian,
terima kasih.


On Thu, 13 May 2010 12:57:41 +0800, sayuti Suyuthi <suyuthi_90@yahoo.com> wrote:

Assalamualaikum,

Saya telah menerima kedua-dua buku yang telah ditempah.

Terima kasih Ujana Ilmu atas layanan yang diberikan


On Thu, 13 May 2010 08:28:36 +0800, nurul ainn <nurulainnismail@gmail.com> wrote:

sy juga berpuas hati dengan perkhitmatan pihak tuan dan sekarang sy
telah mempromosikan syarikat tuan dalam facebook..
sekian terima kasih..


On Wed, 12 May 2010 18:03:04 +0800, nurul ainn <nurulainnismail@gmail.com> wrote:

salam,
sy telh menerima pesanan novel 1515 tengah hari td, 12 mei 2010.
terima kasih atas service yg bagus..ni 1st time sy bli secara
online..lepas ni insyaAllah sy akan order dari ujanailmu
lagi..thanks..


On Wed, 05 May 2010 14:02:19 +0800, <liesah01@streamyx.com> wrote:

Pesanan saya d atas sdh saya terima hari ini.. Saya puas hati dan terima kasuh bnyk2..



On Fri, 23 Apr 2010 10:54:28 +0800, ju yusra <juyusra@yahoo.com> wrote:

Assalamualaikum,

sy yusra yang buat tempahan 2 novel; pudarnya pesona cleopatra & di atas sejadah cinta..
sy nak maklumkan yg sy sudah menerima bungkusan tersebut kelmarin, khamis..

terima kasih


On Wed, 21 Apr 2010 21:02:03 +0800, Mohamed-Masum, Faizul-Amiza <mohamed-masum@hp.com> wrote:

Salam
 
Pemberitahuan:
Penerimaan bungkusan = diterima pada 21042010 @ 9pm
 
Sila kemaskini rekod anda.
 
Terima kaseh kerana perkhidmatan yang begitu cepat.
Nantikan pesanan selanjutnya daripada pihak saya kelak.
 
Salam


On Tue, 20 Apr 2010 08:59:34 +0800, norfadzilah ishak <dzis@yahoo.com> wrote:

Assalamualaikum,
 
saya dah menerima buku yang ditempah pada hari isnin, 12 april. perkhidmatan yang diberikan adalah sangat baik. terima kasih diucapkan.


On Sun, 18 Apr 2010 00:48:29 +0800, peter_pan2naj@yahoo.com <peter_pan2naj@yahoo.com> wrote:

Waalaikumussalam.
Alhamdulillah,buku selamat diterima pada hari Sabtu.Insya-Allah,Ujanailmu.com.my sentiasa menjadi pilihan saya.
Terima kasih.
Wassalam.
 


On Tue, 13 Apr 2010 20:21:13 +0800, fatimah yusuf <fatimahyus@yahoo.com> wrote:

wslm,
 
Buku yang di pesan telah saya terima.
Terima kasih di atas kecekapan dan kepantasan pengurusan pihak tuan.


On Tue, 06 Apr 2010 17:00:56 +0800, Nur Asilah <nurranahhijau@yahoo.com> wrote:

Assalamualaikum.

Adalah saya memaklumkan bahawa saya telah menerima buku-buku yang saya beli daripada Ujana Ilmu Enterprise pada 6 April 2010. Sehubungan dengan itu, saya sangat menghargai perkhidmatan yang diberikan pihak tuan.

Resit rasmi bernombor 7348 dan Nota Serahan DO 6009/10 juga telah saya terima sebagai bukti penerimaan.

Terima kasih atas perkhidmatan ekspresnya.

Inilah kali pertama saya menggunakan perkhidamatan membeli secara online dan saya mula menanamkan kepercayaan kepada syarikat Ujana Ilmu.

Insya-Allah, jika berkesempatan lagi, saya akan menggunakan perkhidmatan syarikat tuan.

Terima kasih juga atas doanya.


Sekian, terima kasih.


On Mon, 22 Mar 2010 18:11:42 +0800, Hamidah Mohamed Deril <richmid73@gmail.com> wrote:

Tuan,

Saya telah terima buku yang ditempah beserta baki wang sekali. Terima kasih.
Excellent service. Insya Allah akan order lagi dan maklumkan rakan2 pasal service tuan.



Salam,

 
Untuk perhatian pihak Ujanailmu, saya telah menerima buku yang dihantar oleh pihak ujanailmu pada pukul 3.00 ptg 9 januari 2008.  Terima kasih atas penghantaran yang cukup cepat. Saya amat berpuas hati...



On Fri, 09 Jan 2009 15:07:20 +0800, hazlin mohamed


Assalamualaikum En. Shukri,
 
Sukacita saya maklumkan buku yang dipesan telah selamat saya terima pada 8/1/2009. Bersama ini Nota Serahan yg telah ditandatangan.
 
Terima kasih atas perkhidmatan saudara. Didoakan semoga maju jaya dan diberkati Allah. Amin.
 
Sekian, terima Kasih
 
Ikhlas,
Ahmad Zaini
Johor
On Fri, 09 Jan 2009 11:17:09 +0800,


Assalamualaikum,

Saya Mohamad Ashrulmuzanie bin Abd Rahman dengan ini mengesahkan bahawa saya telah pun menerima pesanan buku gantian daripada pihak ujanailmu.com.my pada 6 Januari 2009 yang lalu.

Tahniah buat ujanailmu.com.my diatas keprihatinan, kecekapan dan ketulusan mengendalikan pesanan pelanggan. Saya ingin mendapatkan kepastian, adakah saya perlu menghantar kembali pesanan (buku) yang rosak kepada pihak tuan? Sekiranya perlu, saya tidak mempunyai masalah untuk berbuat demikian. Diharapkan pihak tuan dapat menyertakan alamat untuk tujuan berkenaan dan di e-mailkan kepada saya.

Setinggi-tinggi penghargaan dengan ucapan jazakalLahhu khairan kathiran diatas layanan dan keprihatinan pihak tuan.

Semoga Allah melimpahkan rahmat dan barokah pada ujanailmu.com.my


Senyum, Sapa dan Salam
Mohamad Ashrulmuzanie
On Wed, 07 Jan 2009 14:46:25 +0800,



My ordered was received this morning. Tq for your excellent work.

On Wed, 31 Dec 2008 13:09:47 +0800, <jazlan


Assalamualaikum,

Saya ingin memaklumkan pihak tuan bahawa saya telah menerima buku yang dipesan. Saya amat berpuas hati. Sekian, terima kasih.

Ilyani.
On Tue, 30 Dec 2008 21:18:34 +0800




assalaamualaikum sdr shukri...
 
alhamdulillah buku yang saya pesan dari ujana ilmu enterprise iaitu Ayat-Ayat Cinta (Habiburrahman el-Shirazy) sebanyak 2 buah telah selamat saya terima pada hari ini, sabtu (27 disember 08) melalui perkhidmatan pos laju malaysia.
 
terima kasih di atas penghantaran segera buku-buku yang telah saya pesan. diharap dapat meneruskan lagi kecemerlangan ini pada masa yang akan datang.
 
insyaAllah saya akan meneruskan lagi pada masa akan datang untuk mendapatkan perkhidmatan dari pihak tuan.
 
terima kasih atas bantuan..
 
saya yang benar,
madihah
kuala terengganu.
27 disember 08.  
On Sat, 27 Dec 2008 15:55:35 +0800,


Saudara Shukri, saya ingin memaklumkan buku-buku yang saya tempah sudah selamat sampai ke tangan saya pada hari ini iaitu pada Hari Jumaat bersamaan dengan 26.12.2008.
Sekian, terima kasih.

Terima kasih daun keladi,
lain kali saya pasti beli lagi.....
On Fri, 26 Dec 2008 20:11:21 +0800, mardhiah


Waalaikummussalam wbt.
Buku yang di tempah telah tiba di rumah saya pada 11 Disember yang lalu. Terima kasih atas penghantaran buku Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck. Penghantaran yang cepat dan memuaskan. Tahniah untuk Ujana Ilmu!
On Fri, 19 Dec 2008 17:31:47 +0800, nur durratul



Waalaikumsalam,
 
Buku "Cara Mudah Menjahit Langsir Jilid 2" telah selamat saya terima pada 17 Disember 2008. Terima kasih atas penghantaran yang cepat. Saya amat berpuas hati dengan perkhidmatan tuan.
 
Terima kasih.
On Thu, 18 Dec 2008 08:45:58 +0800, sue



Hello,
 
I have received the order books of cake sarawak. Thank you very much. It was a pleasure doing business with you.
 
Regards,
 
Lies Dekker

On Wed, 17 Dec 2008 19:27:11 +0800, Jacko Dekker



Asalamualaikum,
 
Saya sudah menerima buku "Salju Sakinah" melalui Pos Laju pada 08/04/08 pkl 5.20 ptg.
Terima kasih dan tahniah saya ucapkan kepada warga Ujanailmu kerana kecekapan dan ketelusan pihak anda melayani tempahan pelanggan.
 
Sekian.

Liana

Tue, 08 Apr 2008 17:23:16 +0800,



Hello Ujana ilmu

Walau pun email dibawa katakan saya akan menerima buku yang saya tempah dalam masa 2 - 3 hari, tetapi saya menerima pada hari ISNIN ( 07/04/2008). Terima kasih banyak banyak kerana servis yang memuaskan hati. Bukunya saya terima dalam keadaan baik dan kemas
Terima kasih

Krishnaveni S Subbarow
07 Apr 2008 14:28:56 +0800



Assalamualaikum, En. Shukri, buku yang dipesan telah diterima dalam keadaan yang baik pada hari ini ( pagi 30/10/07) bersama duit baki RM8.50.  Saya amat berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan.  Begitu cepat - Ujana Ilmu patut dipuji.  Terima kasih. 
Fuad.
30 Oct 2007 18:38:39 +0800,

salam
saya noorliyati , pelajar usm
telah selamat menerima buku yang telah ditempah pada 26/10/2007.
terima kasih kepada pihak tuan
kerana saya amat berpuas hati dengan perkhidmatan dan kerjasama yang telah diberikan.
 
sekian,
Noorliyati
30 Oct 2007 13:24:03 +0800,



Wa'alaikumussalam sdra Shukri
Saya mengucapkan berbanyak terima kasih kerana buku tersebut telah selamat saya terima pada 25/10/2007 Khamis jam 12.00 tengahari.
Saya amat gembira kerana menerima perkhidmatan yang baik daripada syarikat tuan.
InsyaAllah, saya akan menempah lagi pada masa akan datang setelah meyakini perkhidmatan syarikat tuan.

Sekian, salam hormat.

Maslina - Kuching.
26 Oct 2007 14:48:39 +0800

Salam En. Shukri,

Buku yang saya tempah telah diterima dengan selamat. Terima kasih kepada ujanailmu.com.my yang memberi perkhidmatan yang memuaskan hati saya. Tahniah..!!

24 Oct 2007 16:44:15 +0800


Kepada En Shukri,

untuk pengetahuan saya sudah pun menerima bungkusan buku tersebut semalam 24 oct 2007, semuanya dalam keadaan baik, sangat efektif, hanya perlu menunggu sehari sahaja

terima kasih diucapkan.

25 Oct 2007 10:24:31 +0800


Saya telah dapat buku yg dibeli dalam masa satu hari selepas tarikh pembayaran..terima kasih atas perkhidmatan yang cekap dan cepat. fadilah
2006-05-28 19:22:11

 

Assalamualaikum, Alhamdullillah, buku yang dipesan sudah saya terima pada hari Rabu lepas (17/05/06) dan berada dalam keadaan yang baik. Terima kasih saya ucapkan diatas perkhidmatan yang pihak Ujana Ilmu berikan dan saya berharap agar ia berterusan untuk masa-masa akan datang. Terima kasih sekali lagi dan salam sejahtera.

Syed Omar

Fri, 19 May 2006 11:42:19 +0800

 

Assalamualaikum, Sdr Shukri, saya telah menerima kedua-dua buku yg ditempah semalam (17.5.2006). Tahniah, saya rasa Ujana Ilmu mempunyai potensi yg besar untuk berkembang maju melihatkan kecekapan dan komitmen yg ditunjukkan dlm menarik pasaran. Bumiputera boleh!

nurulizzah

Wed, 17 May 2006 17:45:40 -0700 (PDT)

 

salam

just nak bgtau, buku dah sampai dan saya berpuas hati.. terima kasih...

Syazwan

Lillle France

Wed, 17 May 2006 15:40:15 +0000

 

Assalamualaikum En. Shukri

Suka cita dimaklum kan. Bungkusan yang saya nanti kan telah tiba. Penghantaran buku-buku ini telah berjaya. Terima kasih.

Book

Adelaide, Australia

Fri, 05 May 2006 06:02:30 +0000

 

Assalamualaikum En Shukri, Buku-buku tersebut telah selamat sampai. Terima kasih atas perkhidmatan yang diberikan. Tulus, Ainul Hafiz

Thu, 4 May 2006 03:57:36 -0700 (PDT)

 

Buku yg ditempah telah diterima pd 2 Mei 2006 Jam 11.15pg. Terima kasih atas servis yang baik.

nasrul hisyam

Mon, 1 May 2006 21:11:25 -0700 (PDT)

 

Salam , Sdr Shukri Buku2 Ujana Ilmu telah saya terima bersama duit RM0.90 . Saya berpuas hati denganperkhidmatan dan mutu buku2 tersebut.Semoga terus maju jaya . Sekian terima kasih

Zulkeflee EmbongTrg

Date: Mon, 1 May 2006 18:25:23 -0700 (PDT)

 

Saya telah menerima buku yang dipesan pada hari Sabtu 22/04/2006. Syabas di atas perkhidmatan yang begitu effisien. Keep up the good work.

Hajemi Hassan

Date: Sat, 29 Apr 2006 12:18:00 +0100 (BST)

 

Assalamualaikum....Saya telah menerima buku "tunggu teduh dulu" pada 24 april 2006. Terima kasih kerana menjalankan perkhidmatan yang cekap. Lain kali saya akan menggunakan perkhidmatan ini kerana ia mudah dan cepat. Terima kasih. Wassalam.

NOROLNISA

Mon, 24 Apr 2006 17:27:47 -0700 (PDT)

 

Assalamualaikum Saya telah menerima bungkusan tersebut. Terima kasih diucapkan buat pihak tuan dia atas perkhidmatan yang begitu cepat dan amat memuaskan hati saya. InsyaAllah di lain masa saya akan membuat pesanan lagi

jetlisemesra

Sun, 23 Apr 2006 20:03:00 -0700 (PDT)

 

Consignment telah selamat diterima semalam. Seronok berurusan dengan ujanailmu.

Syed Fadil bin Syed Sofi

Date: Fri, 21 Apr 2006 18:04:05 +0800

 

Salam En Shukri,Bungkusan telah saya terima. Ujana Ilmu memang patut dipuji. Mesra cepat dan betul :) Terima kasih.

Elina

Fri, 21 Apr 2006 09:07:33 +0100 (BST)

 

Saya telah menerima kiriman dua buah buku "surat-Surat Perempuan Johor dengan selamatnya pagi tadi. Dengan ini diucapkan ribuan terima kasih atas bantuan ujana ilmu bagi saya mendapatkan buku tersebut. Semoga urusan perniagaan tuan bertambah baik dan diberkati Allah SWT.

Sekian, terima kasih sekali lagi.

Salam hormat,

Zaleha Ahmat

Thu, 30 Mar 2006 09:04:15 +0100 (BST)

 

Assalamualaikum Bungkusan yang tuan poskan telah saya terima dengan selamat dan dalam keadaan baik... terima kasih, Rafidah

Sun, 26 Mar 2006 23:39:02 -0800 (PST)

 

Cuma nak bagi tau saya sudah terima buku yang dipesan pagi tadi.

Terima kasih. Your service is very efficient.

Yang ikhlas,

Norazeela

Thu, 23 Mar 2006 10:37:00 +0000 (GMT)   

 

Assalamualaikum.. Untuk makluman saya telah menerima buku berkenaan.Terima kasih dan tahniah atas penghantaran yang bermutu.

Baharuddin

Mon, 20 Mar 2006 20:57:27 +0800

 

Saya telah menerima buku yang ditempah pada 17 Mac 2006 pukul 5.30 petang.

Terima kasih atas perkhidmatan yang cemerlang. Saya amat berpuas hati.

Masni.

Date: Fri, 17 Mar 2006 01:42:07 -0800 (PST)

 

saya dah terima buku harinie.

terima kasih.. excellent service. saya akan terus membeli insya-Allah

Shahabudeen

Date: Fri, 10 Mar 2006 03:37:50 -0800 (PST)

 

Untuk makluman pihak tuan, saya merupakan pelanggan buku-buku daripada syarikat tuan. Bungkusan yang mengandungi 3 buah buku telah semalat diterima pada 8 Februari yang lalu. Saya amat berterima kasih dengan perkhidmatan yang telah diberikan oleh syarikat tuan. Saya menerima kesemua buku dalam keadaan yang baik. Semoga syarikat tuan akan berjaya menjadi sebuah syarikat pengedar buku yang terunggul.

Ikhlas, Noraini Binti Hussin.

Date: Sun, 12 Feb 2006 21:34:17 -0800 (PST)

 

saya mohon banyak terima kasih kerana telah melayan aduan saya. saya minta maaf kerana terburu-buru tempoh hari. saya berasa risau kerana ini pertama kali saya membeli secara online kerana novel karangan faisal ini amat sukar didapati berbanding novel-novel beliau yang lain. saya mengucapkan

banyak terima kasih atas keprihatinan saudara dalam hal ini. saya telah mengambil buku tersebut di pejabat pos hari ini. sekali lagi saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak ujanailmu kerana memberikan perkhidmatan yang sangat bagus untuk pelanggan baru seperti saya. anda juga telah menggandakan kepercayaan saya kepada anda semua dan saya amat berterima kasih atas hal ini.

semoga perniagaan ujanailmu terus maju dan ke hadapan lagi dalam memartabatkan seni penulisan di malaysia.terima kasih..

Noraimi,  bangi.

 

Buku yang ditempah, telah selamat saya terima pada hari ini bersamaan dengan 3 Februari 2006.

Terima kasih diatas urusniaga jual beli. Insya'allah saya akan menggunakan perkhidmatan Ujanailmu.com.my dari masa ke semasa.

Terima kasih.

Safinaz binti Jaafar

Putrajaya.

Fri, 3 Feb 2006 00:26:43 -0800 (PST)

 

The order has been received in good condition on 23rd Jan. 2006. Thanks for your faster delivery. Rgds, astika zulaikha

Tue, 24 Jan 2006 00:43:46 -0800 (PST)

 

 

Just to inform you that I have received my copy of the book.Thank you very much for the speedy delivery.Keep up the good work!

Hanis

Wed, 18 Jan 2006 16:25:41 -0800 (PST)

 

Buku yang saya pesan telah selamat saya terima pagi ini.3/1/05. Terima kasih di atas perkhidmatan yang segera dan memuaskan. Saya akan kembali lagi.. Terima kasih..

yasser arafat

Mon, 2 Jan 2006 22:19:43 -0800

 

Saya telah selamat menerima buku tersebut pada hari Jumaat tanggal 13 Januari 2006, lebih kurang jam 1.55pm GMT. Terima kasih. Buku-buku yang saya terima semuanya selamat.Bungkusannya pun cantik :) Terima kasih

^Ainn_KayZack^

Fri, 13 Jan 2006 16:13:41 -0800 (PST)

 

Sekadar memaklumkan bhw saya telahpun menerima buku tersebut. Terima kasih atas perkhidmatan yang efficient. Harap dapat diteruskan.

Khazriyati Salehuddin

UKM Bangi

Date: Thu, 15 Dec 2005 13:03:46 +0800

 

Saya telah terima bungkusan itu (kesemua 8 buku).Terima kasih atas perkhidmatan yg baik dan pantas.

Mohd Rezal

Tue, 13 Dec 2005 09:04:42 +0800

 

Saya telah menerima buku tempahan saya pada 14 Disember 2005(kelmarin).Saya amat berpuashati dengan perkhidmatan anda.

Azraie

Wed, 14 Dec 2005 20:19:42 -0800 (PST)

 

Hi! I have recieved the book today. Thank you very very much for your kind help.

Regards

Cindy Poh

Date: Fri, 9 Dec 2005 04:55:30 -0800 (PST)

 

Terima kasih atas penghantaran buku Jiwa kacau. Saya telah terimanya hari ini 28/11.

Tahniah atas khidmat yg cemerlang.

Cheers,

Sakran

Date: Fri, 9 Dec 2005 04:55:30 -0800 (PST)

 

Saya telah menerima bungkusan daripada pihak tuan pada pagi ini. Saya berpuas hati dengan perkhidmatan pihak tuan kali ini, termasuk pengubahsuaian laman web. Tanpa menunggu lama, saya boleh mendapatkan buku yang perlu. Keadaan buku pun sangat baik.

HiRoKi NoMoTo

Date: Sat, 12 Nov 2005 21:10:09 +0900

 

Saya ingin maklumkan telah menerima bungkusan buku "Pengembaraan Ibn Batutta". Terima kasih diatas perkhidmatan yang efisyen. Selamat Hari Raya Aidilfitri

Dashuki Mohd.

Sat, 29 Oct 2005 06:52:20 +0800

 

Assalamualaikum Mohd Shukri! I've received the novel that you've send today. Thank you for your quick respond. You're seller from heaven. A++ Seller. Hope will do business again. Selamat berpuasa and Selamat Hari Raya.

Regards, Isma

Thu, 27 Oct 2005 05:35:16 -0700

 

Buku yang dihantar telah selamat saya terima pada hariini 20/10/05.(No Resit:0935) Terima kasih kerana menghantarnya dengan kadar yang begitu cepat. Sekian, terima kasih

Othman

Thu, 20 Oct 2005 00:40:42 -0700 (PDT)

 

I am glad to tell you that I have already received the book "Iman Markisa". Sorry for replying to your emel soo late but my studies are burdening me quite a lot. Just to let you know, I am very pleased with your service and I am looking forward to buy books from you again.

Best wishes,

Azfarizan.

Mon, 17 Oct 2005 04:21:25 +0100 (BST)

 

 

Assalamualaikum, Selamat Menyambut Ramadhan & maaf kerana lewat memberikan makluman bahawa pesanan saya tempohari telahpun selamat diterima. Kebelakangan ini saya menjadi agak pelupa. Apapun, terima kasih atas perkhidmatan yang cemerlang daripada pihak Ujanailmu. Ikhlas Shahron Nizan

Tue, 4 Oct 2005 16:31:12 +0800

 

Tahniah kerana mewujudkan laman web ini yang memudahkan saya dan pengguna lain utk mencari dan membeli buku-buku pilihan. Saya amat berpuashati dengan perkhidmatan yg pihak sdr telah berikan dan

saya tidak ragu2 lagi utk terus menggunakan perkhidmatan pihak ujana dan mempromosikan utk pihak ujana. 

haryani

Sun, 25 Sep 2005 19:36:48 -0700 (PDT)

 

Saya telah menerima bungkusan yang pihak tuan kirimkan pada 15/09/2005. Jutaan terima kasih kerana bungkusan itu telah sampai dgn selamat. Saya pasti akan menggunakan perkhidmatan yg ditawarkan pihak tuan di masa hadapan dan saya tidak ragu-ragu untuk menghebahkan perkara ini utk sahabat-sahabat dan kenalan saya.

Terima kasih,

ZAIRI

Fri, 16 Sep 2005 18:36:49 +0800

 

Assalamu'alaikum..saya telah menerima buku buku tersebut, dan berpuas hati dengan servis yang disediakan.. terima kasih

mazli

Mon, 12 Sep 2005 13:26:56 +0100 (BST)

 

Assalamualaikum,Sdr,Saya telah menerima buku yang ditempah pada hari ini (12/09/05, Isnin). terima kasih di atas kerjasama pihak Sdr dan semoga Ujanailmu terus berkembang maju. Wassalam.

shaoran

Mon, 12 Sep 2005 05:09:29 -0700 (PDT)

 

Dear En Shukri,

Just to inform you that I have received all three books in good condition on Saturday. Thank you very much!

Best Regards,

Ezrin

Mon, 12 Sep 2005 03:15:12 -0700 (PDT)

 

Assalamulaikum.Terimakasih di atas perkhidmatan yang cemerlang. Saya telah menerima kiriman buku tersebut jam 10.30 pagi ini. Terima kasih sekalilagi kerana menyelesaikan masalah saya untuk menghabiskan assignment saya

Zahruddin

Wed, 24 Aug 2005 20:53:38 -0700 (PDT)

 

Kiriman buku tersebut telah selamat sampai pada hari ini (10 Ogos 2005). Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas penghantaran tersebut. Gembira dapat berurusniaga dengan tuan.

Jumpa lagi,

Nurul Hayati Khalil

Wed, 10 Aug 2005 00:07:43 -0700 (PDT)

 

Tuan,Dengan ini saya mengesahkan penerimaan buku yang saya pesan melalui syarikat tuan pada 4 Ogos 2005. Saya amat berpuas hati dengan perkidmatan yang diberikan oleh syarikat tuan. InsyaAllah pada masa-masa akan datang saya akan membuat pesanan buku melalui syarikat tuan.Terima kasih.- Noraini Hussin-

Thu, 4 Aug 2005 17:37:43 -0700 (PDT)

 

Pesanan telah diterima pada 27 Jun 2005. Terima kasih dan tahniah atas perkhidmatan

anda yang cekap.

faizah

 

w'salamsya sudah terima buku yang saya tempah itu. terima kasih ya. cepat sungguh servis ujana ilmu. insya Allah akan saya syorkan kepada sahabat handai saya.jazakallah

Meluriza

Tue, 05 Jul 2005 22:03:38 +0800

 

Assalamualaikum Sdr,Buat pengetahuan sdr, saya telah menerima pesanan buku drp pihak saudara yg di hantar mengunakan pos laju pada 18 Jun 2005. TAHNIAH! di atas kecekapan wara ujanailmu dalam melaksanakan tugas. tempahan yang saya buat pada 16hb boleh diterima dalam masa dua hari sahaja. Tahniah dan terima kasih yang tidak terhingga.

yang benar,

siti nurdiyana zulkapli.

Mon, 20 Jun 2005 01:07:35 -0700 (PDT)

 

 

Buku2 tersebut telah diterima, termasuk pengiriman yg terdahulu.

Terima kasih di atas tindakan segera dan khidmat yg efisien.

Salam maju jaya,

-Rosman Nordin-

Date: Mon, 20 Jun 2005 09:34:42 +0300

 

Assalamualaikum

I'm pleased to inform that I've received both books yesterday. It's a

nice surprise to see that both are autographed. Thanks a lot for your

prompt service. Insya'allah I'll buy from you in the future.

Wassalam & Good Luck to Ujana Ilmu

FIirdaus Ibnu Ariff

Thu, 16 Jun 2005 07:38:29 +0800

 

i have received my order on 2nd of june 2005.thank you very much for the quick response from your side.it is a pleasure doing business with you.again...thank you...wslm

Zulkanain.Mamat

Date: Mon, 6 Jun 2005 16:52:15 +0800

 

 

I am pleased to inform you that I have received my books on Sat, 30 Apr 2005. Both books are in good condition. Thank you.

Rosila

Singapore

Date: Tue, 3 May 2005 10:18:28 +0900

 

saya amat mneyokong tentang laman web ini,banyak memberikan info tentang buku2 yang jarang diketahui ramai, saya ingin menyuarakan pendapat, bolehkah pihak pengurusan memperbanyakkan lagi hasil karya penulis- penulis sejak dari zaman awal pembabitan beliau dan karya pertama yang dihasilkan.contohnya karya Abu Hassan Morad,saya begitu menggemari hasil tulisan tangan beliau, tapi agak sukar untuk mencari karyanya. s

sarah talib

Mon, 25 Apr 2005 19:59:19 -0700 (PDT)

 

Terlebih dahulu, terimakasih diucapkan di atas tindakbalas yang cepat dari pihak tuan. Buku-buku tersebut telah selamat tiba ke rumah saya tengahari semalam, kira-kira pukul 2:15 ptg.

Saya ada sedikit pertanyaan, selain dari buku-buku yang tersenarai di Web Ujanailmu, adakah pihak tuan menjual buku-buku yang tidak tersenarai. Terutama buku-buku lama yang amat sukar didapati dipasaran sekarang, yang sebahagian darinya hanya boleh didapati di kedai-kedai buku terpakai sahaja.

Sekian. Terimakasih. Wassalam.

Mohd Khairudin Mohd Yasin

Tue, 5 Apr 2005 10:27:12 +0800

 

Assalamualaikum..Utk makluman Saudara,saya telah menrima buku TTD dengan selamatnya semlm.Terima kasih kerana begitu efisyen.Cepat sungguh penghantaran,Insya-Allah banyak lagi buku2 yg saya akan order daripada ujanailmu. TQ.~masayuzi~

Thu, 31 Mar 2005 07:51:28 +0800

 

Assalaamu'alaikum Sdr. Shukri,

Untuk makluman sdr., buku yang pihak sdr. hantar telahpun selamat saya terima pada 3 Mac 2005 bersama-sama dengan DO bil : DO/223/05 dan resit bil: 0301.Terima kasih atas perkhidmatan agensi sdr.

Semoga diberkati

Wassallam.

Mohd Suffian Abdul Rahim

Fri, 04 Mar 2005 11:59:37 +0800

.

En. Shukri,

Terima kasih kerana menguruskan pesanan saya dengan kadar segera.

Terima kasih juga kerana 'offer' siri Saga Arakusiad, namun buat pengetahuan Sdr. Shukri keenam-enam siri yang lain telahpun saya ada. Terima kasih sekali lagi. Senang berurusan dengan pihak tuan.

Semoga sdra Shukri dan keluarga serta Ujanailmu diberkati Allah

Mohd Suffian

Mon, 28 Feb 2005 14:25:43 +0800